Určete zaměstnance zodpovědného za správu majetku, každý nový majetek (nářadí, auta,…) musí být v systému zaevidována. Stejně tak jeho vyřazení.
Určete zaměstnance zodpovědného za správu evidence smluv. Každá nová smlouva musí být do systému založena.
Všechny zápůjčky a vrácení nářadí musí projít přes odpovědného pracovníka, který nesmí vydat nářadí bez evidence zápůjčky do informačního systému.
Určete zaměstnance zodpovědné za vedení skladu, každá nová položka na skladu musí být v systému zaevidována. Vydání materiálu ze skladu nesmí proběhnout bez evidence v systému.
Docházku zaměstnanců a jejich schvalování nastavte na týdenní bázi. Každý týden vložte a schvalte docházku za týden předchozí. Určete zaměstnance, který kontroluje, že stavbyvedoucí docházku schvalují a urguje je, pokud zapomenou.
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 20.: Přípravy na rychlé zápůjčky majetku s využitím mobilní aplikace