Nejčastější otázky

Je k dispozici a jak funguje podpora v případě problému?

Technický dohled nad systémem je zajištěn 24/7/365. V případě výpadku služby a nebo jiného technického problému na straně serverů či datového centra reagujeme okamžitě a o problému Vás informujeme. Stejně tak jste stejným oddělením předem informováni o plánované údržbě. Ta trvá jen nezbytný čas (většinou 15 minut, ročně jsou v průměru 2) a je plánován prioritně na noční hodiny. Uživatelská podpora, na kterou můžete posílat dotazy na to, jak aplikace funguje, jak ji optimálně používat, případně problémy uvnitř aplikace (např. některé tlačítko nedělá co má) je k dispozici v pracovní dny na e-mailu a případně i telefonu.

Jaké jsou možnosti úpravy nebo rozšíření systému o nové funkcionality?

Jakékoliv nápady na vylepšení oceníme. Pokud by navrhnutou funkcionalitu využilo více než 25% zákazníků, za její implementaci nic neplatíte a doplníme ji do aplikace zdarma v co nejkratší době. V jiném případě buď s implementací počkáme, až ji bude více firem chtít využívat, a nebo ji po odsouhlasení implementujeme za nakalkulovanou částku.

Jsou k dispozici nějaká školení?

Pro firmy, které nemají příliš zkušeností s procesem digitalizace nebo s prací v informačních systémech, můžou být první okamžiky v aplikaci komplikované. Pokud si nebudete s něčím jistí, kontaktujte zákaznickou podporu. V případě zájmu máte k dispozici konzultanta, který provede školení Vašich zaměstnanců a doporučí jak optimálně IS Fachman ve Vaší firmě využívat. Zároveň může sdělit zkušenosti z jiných stavebních firem. Tato školení jsou volitelná jen na Vaši žádost a jsou zpoplatněny hodinovou sazbou.

Je IS Fachman vhodný také pro moji stavební firmu?

Informační systém je vytvořen na základě podnětů a zkušeností z provozu skutečných stavebních firem a to jak malých, tak velkých. Vyhovuje a výborné zpětné vazby máme od malých i velkých firem. Nezáleží dokonce ani na tom, zda má firma vlastní zaměstnance a nebo všechny práce řeší formou subdodávek. Proto věříme, že pro Vaši stavební firmu bude vhodný také.

Jak aplikaci vyzkoušet, jak začít?

V horním menu klikněte na odkaz Vyzkoušet zdarma. Takto si můžete sami a ihned bezplatně na 3 měsíce aktivovat IS Fachman a začít jej tak okamžitě využívat.

Zůstanou mi po skončení tříměsíčního zkušebního období v aplikaci data?

Ano, pokud se rozhodnete aplikaci využívat i po skončení tříměsíční zkušební lhůty, všechna data a v aplikaci uložené informace zůstávají na stejném místě a pokračujete normálně beze změn v práci, nic se uvnitř aplikace přechodem na placenou verzi nezmění.