Den 39.: Evidujeme v aplikaci servisní knihu a pojistné události u vozového parku

  1. V horním menu se přesuňte do Majetek -> Vozový park
  2. Vyberte a klikněte na detail některého z vozidel (nebo stroje)
  3. V detailu vozidla se přepněte na záložku Servisní kniha
    1. Doplňte se poslední záznam v servisní knize vozidla
      1. Vyberte typ opravy: např. servisní prohlídka
      2. Zvolte datum
      3. Zadejte stav tachometru v daný den a kdo servis provedl
      4. Do políčka Podrobný popis servisu zapište rozsah servisu
    2. Všechny nové opravy na vozidle zapisujte obdobným způsobem
      TIP: Nastavením práv lze do IS Fachman přiřadit vstup Vašemu autoservisu, který záznamy do aplikace sám zapíše (přitom v aplikaci nevidí nic jiného než vozový park)
  4. V detailu vozidla se přepněte na záložku Pojistné události
    1. Doplňte poslední záznam o pojistném plnění
      1. Zadejte název
      2. Datum
      3. A zda byla událost již vyřešena
    2. Všechny nové pojistné události na vozidle zapisujte obdobným způsobem
  5. Proveďte zadání servisní knihy a pojistných událostí u všech vozidel

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 40.: Začínáme vést stavební deník digitálně