Den 39.: Evidujeme v aplikaci servisní knihu a pojistné události u vozového parku
- V horním menu se přesuňte do Majetek -> Vozový park
- Vyberte a klikněte na detail některého z vozidel (nebo stroje)
- V detailu vozidla se přepněte na záložku Servisní kniha
- Doplňte se poslední záznam v servisní knize vozidla
- Vyberte typ opravy: např. servisní prohlídka
- Zvolte datum
- Zadejte stav tachometru v daný den a kdo servis provedl
- Do políčka Podrobný popis servisu zapište rozsah servisu
- Všechny nové opravy na vozidle zapisujte obdobným způsobem
TIP: Nastavením práv lze do IS Fachman přiřadit vstup Vašemu autoservisu, který záznamy do aplikace sám zapíše (přitom v aplikaci nevidí nic jiného než vozový park)
- V detailu vozidla se přepněte na záložku Pojistné události
- Doplňte poslední záznam o pojistném plnění
- Zadejte název
- Datum
- A zda byla událost již vyřešena
- Všechny nové pojistné události na vozidle zapisujte obdobným způsobem
- Proveďte zadání servisní knihy a pojistných událostí u všech vozidel
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 40.: Začínáme vést stavební deník digitálně
Zpět na všechny články z příručky