Den 15.: Evidujeme v systému docházku pracovníků

  1. V horním menu klikněte na Zaměstnanci -> Vložit výkaz práce

  2. Vyberte jednoho zaměstnance a pracovní týden, ve kterém chcete vkládat docházku, a klikněte na tlačítko na tlačítko Pokračovat

  3. Zobrazí se tabulka s dny pondělí až neděle, začněte na pondělí.

  4. Zaměstnanec má předvyplněno čas příchodu a odchodu
    TIP: Je nastaven v detailu zaměstnance v políčku na stránce Zaměstnanci -> Evidence zaměstnanců -> (detail zaměstnance) -> Obv. začátek prac. doby a Obv. konec prac. doby

  5. Vyberte na jaké zakázce pracoval v jakém čase. Např.: 7:00 - 11:00: Zakázka #1 a 12:00 - 16:00: Zakázka #2
    TIP: Pokud byl zaměstnanec celý den na jedné zakázce, obědovou přestávku nemusíte řešit, vyberte od začátku do konce dne jednu zakázku, a nechte zaškrtnutou fajfku “automaticky vytvořit oběd”, po uložení se pak pracovní doba rozdělí a zaeviduje se přestávka. Vyzkoušejte.

  6. Vložte takto týdenní docházku pro všechny zaměstnance.

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 16.: Schvalujeme docházku a výdaje za práce zaměstnanců