Den 46.: Integrujte poptávky z webu s informačním systémem
Poptávky a kontakty zaslané z webu mohou putovat místo na e-mail jednoho ze zaměstnanců přímo do aplikace IS Fachman. Tam může poptávku vyřešit kdokoliv, kdo má daný den službu. Navíc můžete měnit u poptávek stavy (průběh řešení) a přikládat soubory (např. zaslaná kalkulace).
- Poptávky najdete v sekci Zakázky -> Poptávky
- Můžete poptávku zadat ručně tlačítkem nahoře: Přidat poptávku, ale doporučujeme si propojit web a jiné prodejní kanály přímo s aplikací.
- Pro automatické propojení s IS Fachman kontaktujte dodavatele svých webových stránek
- Přesměrujte jej na e-mail info@isfachman.cz, na který mu poskytneme přístupové klíče a návod, jak poptávky přenášet přímo do aplikace
- U poptávky pak evidujete kód, zdroj, jméno poptávajícího, samotnou poptávku, přiložené soubory a stav řešení
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 47.: Dáváme veškerou dokumentaci týkající se zakázek na jedno místo
Zpět na všechny články z příručky