Pokud chcete zabránit ztrátám nářadí na stavbě, je důležité zavést pravidla a postupy pro správu a používání nářadí. Tyto pravidla by měla být jasná a snadno dostupná pro všechny pracovníky a měla by zahrnovat informace o tom, jak se nářadí má zapůjčit, používat, uchovávat a vracet.
1. Pomocí Informačního systému Fachman zaveďte systém evidence a sledování pohybu nářadí. Rychle tak zjistíte, které nářadí je kde přítomné a nebo kdo jej má zapůjčené.
2. V informačním systému Fachman si vygenerujte identifikační štítky a označte jimi nástroje a nářadí.
3. Provádějte zápůjčky a vratky nářadí výhradně s využitím informačního systému Fachman.
4. Pravidelně provádějte inventury nářadí, například jednou za měsíc.
4. Nezapomeňte, aby Vaši zaměstnanci používali přepravky a boxy na uložení nářadí.
5. Při opuštění staveniště by si zaměstnanci měli zkontrolovat, že mají s sebou všechno nářadí, které si zapůjčili.
Více o tom, jak v Informačním systému Fachman evidovat nářadí a jeho zápůjčky najdete v Uživatelské příručce.
V blogu by Vás mohlo také zajímat:
Vánoční provozní doba
Jak bude vypadat provozní doba v průběhu vánočních svátků?
Co je digitalizace stavebnictví a proč by Vás to mohlo zajímat
Proč je digitalizace stavebnictví nezbytnou součástí úspěchu vaší společnosti.
Integrace IS Fachman s jinými systémy není problém
Už nejste v digitalizaci nováčky? IS Fachman lze totiž integrovat také s jinými systémy.
Informační systém Fachman: Náš příběh
Krátce představujeme příběh Informační systém Fachman: od prvního prototypu po současnost. Přečtěte si něco z jeho historie.