Den 36.: Nastavte zaměstnancům aktuální zůstatek dovolené
V minulých dnech jste začali evidovat docházku elektronicky, dovolená se odečítá, ale je potřeba zaměstnancům nastavit správný zůstatek dovolené pro tento rok.
- V horním menu zvolte Zaměstnanci -> Evidence zaměstnanců
- Klikněte na jméno zaměstnance
- Přepněte se do záložky Dovolená
- V ní vidíte všechny čerpání a navýšení dovolené daného zaměstnance
- V políčku Změna zůstatku zadejte aktuální zbývající počet hodin dovolené daného zaměstnance, např. 160 (do políčka Poznámka můžete napsat důvod navýšení = prvotní nastavení zůstatku)
- Klikněte na tlačítko Uložit změny
- Opakujte kroky 2-6 pro všechny zaměstnance.
- Po novém roce nezapomeňte dovolenou všem zaměstnancům zase navýšit o odpovídající množství dovolené, na který v novém roce mají nárok.
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 37.: Začínáme v aplikaci vést odpadové hospodářství
Zpět na všechny články z příručky