Den 36.: Nastavte zaměstnancům aktuální zůstatek dovolené

V minulých dnech jste začali evidovat docházku elektronicky, dovolená se odečítá, ale je potřeba zaměstnancům nastavit správný zůstatek dovolené pro tento rok.

  1. V horním menu zvolte Zaměstnanci -> Evidence zaměstnanců
  2. Klikněte na jméno zaměstnance
  3. Přepněte se do záložky Dovolená
  4. V ní vidíte všechny čerpání a navýšení dovolené daného zaměstnance
  5. V políčku Změna zůstatku zadejte aktuální zbývající počet hodin dovolené daného zaměstnance, např. 160 (do políčka Poznámka můžete napsat důvod navýšení = prvotní nastavení zůstatku)
  6. Klikněte na tlačítko Uložit změny
  7. Opakujte kroky 2-6 pro všechny zaměstnance.
  8. Po novém roce nezapomeňte dovolenou všem zaměstnancům zase navýšit o odpovídající množství dovolené, na který v novém roce mají nárok.

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 37.: Začínáme v aplikaci vést odpadové hospodářství