Den 2.: Rozdělte spolupracovníkům role v informačním systému
- Začněte jednoduše, do lesku to vyladíte v dalších dnech, obecně stačí v prvních dnech určit, kdo bude:
- Backoffice manager(ka)
- vkládá do systému nákladové faktury, vkládá do systému docházku zaměstnanců, udržuje aktuální adresář s dodavateli a zákazníky, eviduje majetek na skladech, provádí zápůjčky a eviduje vrácení firemního majetku pracovníkům, vede evidenci vozového parku
- Fakturant(ka)
- vystavuje faktury zákazníkům, provádí platby smluv, eviduje smlouvy s dodavateli, zaměstnanci, pojišťovnami,... vede odpadové hospodářství
- Stavbyvedoucí
- kontroluje a schvaluje náklady na svých zakázkách, vede stavební deník, schvaluje docházku své party, kontroluje termínové plnění zakázky
- Ředitel
- kontroluje výsledky, plánuje termíny zakázek a jejich fáze, plánuje rozpočty zakázek, schvaluje výdaje, spravuje uživatele uvnitř informačního systému a určuje jim rozsah práv
- Můžete mít současně několik Backoffice manažerů, Fakturantek, Stavbyvedoucích nebo Ředitelů
- V IS Fachman, v horním menu, Zaměstnanci -> Evidence zaměstnanců
- Klikněte na Detail zaměstnance, tam záložku Práva v aplikaci
- Klikněte na jednu z předpřipravených rolí v bloku “Předvybrat práva automaticky podle role:”, pak klikněte dole na tlačítko Uložit změny
- Opakujte kroky 4 a 5 pro všechny zaměstnance, kterým jste rozdělili role.
- U stavbyvedoucích navíc zaškrtněte fajfku Stavbyvedoucí, která je v detailu zaměstnance v záložce Informace o zaměstnanci
- U ředitele navíc zaškrtněte fajfku Ředitel, která je v detailu zaměstnance v záložce Informace o zaměstnanci
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 3.: Digitalizujte si kontakty na dodavatele a odběratele
Zpět na všechny články z příručky