Den 2.: Rozdělte spolupracovníkům role v informačním systému

  1. Začněte jednoduše, do lesku to vyladíte v dalších dnech, obecně stačí v prvních dnech určit, kdo bude:
    • Backoffice manager(ka)
      • vkládá do systému nákladové faktury, vkládá do systému docházku zaměstnanců, udržuje aktuální adresář s dodavateli a zákazníky, eviduje majetek na skladech, provádí zápůjčky a eviduje vrácení firemního majetku pracovníkům, vede evidenci vozového parku
    • Fakturant(ka)
      • vystavuje faktury zákazníkům, provádí platby smluv, eviduje smlouvy s dodavateli, zaměstnanci, pojišťovnami,... vede odpadové hospodářství
    • Stavbyvedoucí
      • kontroluje a schvaluje náklady na svých zakázkách, vede stavební deník, schvaluje docházku své party, kontroluje termínové plnění zakázky
    • Ředitel
      • kontroluje výsledky, plánuje termíny zakázek a jejich fáze, plánuje rozpočty zakázek, schvaluje výdaje, spravuje uživatele uvnitř informačního systému a určuje jim rozsah práv
  2. Můžete mít současně několik Backoffice manažerů, Fakturantek, Stavbyvedoucích nebo Ředitelů
  3. V IS Fachman, v horním menu, Zaměstnanci -> Evidence zaměstnanců
  4. Klikněte na Detail zaměstnance, tam záložku Práva v aplikaci
  5. Klikněte na jednu z předpřipravených rolí v bloku “Předvybrat práva automaticky podle role:”, pak klikněte dole na tlačítko Uložit změny
  6. Opakujte kroky 4 a 5 pro všechny zaměstnance, kterým jste rozdělili role.
  7. U stavbyvedoucích navíc zaškrtněte fajfku Stavbyvedoucí, která je v detailu zaměstnance v záložce Informace o zaměstnanci
  8. U ředitele navíc zaškrtněte fajfku Ředitel, která je v detailu zaměstnance v záložce Informace o zaměstnanci

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 3.: Digitalizujte si kontakty na dodavatele a odběratele