Den 32.: Vyzkoušejte zasílání příjmových faktur zákazníkům na e-mail

  1. Dole na stránce klikněte na Nastavení aplikace a tam se přepněte na záložku Nastavení fakturace
  2. Nyní si připravíte šablonu e-mailu, který budete zákazníkům zasílat.
    1. Do políčka Předmět e-mailu s vystavenou fakturou doplňte předmět.
    2. A do políčka Text e-mailu s vystavenou fakturou napište text, který bude zákazníkům zaslán.
      TIP: Předmět i text e-mailu můžete před odesláním zákazníkovi upravit, jedná se tedy opravdu jen o šablonu.
    3. Klikněte na tlačítko Uložit změny
  3. V horním menu klikněte na Fakturace -> Příjmy
  4. Najeďte myší nad fakturu, kterou chcete zaslat zákazníkovi.
  5. Z nabídky tlačítek, které se objeví, klikněte na tlačítko E-mail
  6. Zkontrolujte předmět a text e-mailu.
  7. V příloze vidíte PDF verzi faktury, tlačítkem můžete případně další soubory do přílohy e-mailu přidat.
  8. Klikněte na Odeslat e-mail

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 33.: Začněte označovat uhrazené a částečně uhrazené příjmové faktury