Den 32.: Vyzkoušejte zasílání příjmových faktur zákazníkům na e-mail
- Dole na stránce klikněte na Nastavení aplikace a tam se přepněte na záložku Nastavení fakturace
- Nyní si připravíte šablonu e-mailu, který budete zákazníkům zasílat.
- Do políčka Předmět e-mailu s vystavenou fakturou doplňte předmět.
- A do políčka Text e-mailu s vystavenou fakturou napište text, který bude zákazníkům zaslán.
TIP: Předmět i text e-mailu můžete před odesláním zákazníkovi upravit, jedná se tedy opravdu jen o šablonu.
- Klikněte na tlačítko Uložit změny
- V horním menu klikněte na Fakturace -> Příjmy
- Najeďte myší nad fakturu, kterou chcete zaslat zákazníkovi.
- Z nabídky tlačítek, které se objeví, klikněte na tlačítko E-mail
- Zkontrolujte předmět a text e-mailu.
- V příloze vidíte PDF verzi faktury, tlačítkem můžete případně další soubory do přílohy e-mailu přidat.
- Klikněte na Odeslat e-mail
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 33.: Začněte označovat uhrazené a částečně uhrazené příjmové faktury
Zpět na všechny články z příručky