Den 45.: Generujeme objednávky subdodavatelům automaticky ze šablony

Všechny objednávky u subdodavatelů máte zaevidované, ale chcete si ušetřit v budoucnu čas a zjednodušit objednávání subdodávek nových? U subobjednávky můžete využít šablon a z nich vygenerovat objednávku do PDF souboru, ušetříte si čas s vytvářením smluv.

  1. Přesuňte se do sekce Zakázky -> Přehled zakázek a projektů
  2. Vyberte zakázku, u které evidujete nějakou subdodávku.
  3. V detailu zakázky se přesuňte do sekce Subdodavatelé
  4. V tabulce klikněte na Detail některé ze subdodávek.
  5. Doplňte informace nutné pro generování objednávky:
    1. Vyplňte Termín a místo dodání, např.: "konec března, Brno"
    2. Do políčka Forma fakturace vyplňte např.: "fakturou se splatností 60 dní"
    3. Doplňte cenu díla s a bez DPH
    4. Do políčka text objednávky vyplňte například: "Objednáváme u Vás zhotovení betonáže schodiště."
    5. Klikněte na Uložit změny
  6. Nahoře stránky klikněte na tlačítko Generovat objednávku
  7. (Když generujete objednávku v systému poprvé) Vytvořte si šablonu objednávky
    1. Klikněte na přidat / upravit šablonu
    2. Do políčka Přidat novou šablonu napište např.: "Obecná smlouva o subdodávce"
    3. Klikněte na tlačítko Vytvořit
    4. V seznamu pod políčkem se objeví nová šablona, klikněte na její název, tzn. klikněte na "Obecná smlouva o subdodávce"
    5. Objeví se editor podobný MS Word
    6. Napište do editoru: 
      Objednávkový list
      Dodavatel:
      [****DODAVATEL****]
      Termín a místo dodání:
      [****TERMIN****]
      Forma fakturace a splatnosti:
      [****FORMA****]
    7. Klikněte na tlačítko Uložit změny
    8. Tlačítkem zpět se vraťte na detail subojednávky
  8. V rozevíracím seznamu šablon objednávek vyberte tu, kterou jste právě vytvořili ("Obecná smlouva o subdodávce")
  9. Klikněte na tlačítko Vygenerovat objednávku
  10. Zobrazí se Vám PDF soubor a v něm automaticky vyplněny údaje o subdodávce ([****DODAVATEL****] se nahradil informacemi o dodavateli, [****TERMIN****] termínem dokončení,...)
  11. Objednávku vytiskněte nebo zašlete dodavateli, po podepsání nahrajte do políčka Smlouvy a související dokumenty
  12. Vraťte se do editoru šablon a upravte dolaďte znění šablony objednávkového listu
    1. Doplňte hlavičku
    2. Doplňte smluvní podmínky objednávky
    3. Využívejte všechny dostupné zástupné slova, která najdete vypsané pod editorem, např.:
      [****LOGO****], [****DODAVATEL****], [****TERMIN****], [****CENABEZDPH****], [****CENABEZDPH-OBJEDNAVKA****], [****CENASDPH****], [****CENASDPH-OBJEDNAVKA****], [****FORMA****], [****TEXT****]
    4. Případně nám dejte vědět, máme k dispozici hotové šablony, které můžete použít.

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 46.: Integrujte poptávky z webu s informačním systémem