Den 45.: Generujeme objednávky subdodavatelům automaticky ze šablony
Všechny objednávky u subdodavatelů máte zaevidované, ale chcete si ušetřit v budoucnu čas a zjednodušit objednávání subdodávek nových? U subobjednávky můžete využít šablon a z nich vygenerovat objednávku do PDF souboru, ušetříte si čas s vytvářením smluv.
- Přesuňte se do sekce Zakázky -> Přehled zakázek a projektů
- Vyberte zakázku, u které evidujete nějakou subdodávku.
- V detailu zakázky se přesuňte do sekce Subdodavatelé
- V tabulce klikněte na Detail některé ze subdodávek.
- Doplňte informace nutné pro generování objednávky:
- Vyplňte Termín a místo dodání, např.: "konec března, Brno"
- Do políčka Forma fakturace vyplňte např.: "fakturou se splatností 60 dní"
- Doplňte cenu díla s a bez DPH
- Do políčka text objednávky vyplňte například: "Objednáváme u Vás zhotovení betonáže schodiště."
- Klikněte na Uložit změny
- Nahoře stránky klikněte na tlačítko Generovat objednávku
- (Když generujete objednávku v systému poprvé) Vytvořte si šablonu objednávky
- Klikněte na přidat / upravit šablonu
- Do políčka Přidat novou šablonu napište např.: "Obecná smlouva o subdodávce"
- Klikněte na tlačítko Vytvořit
- V seznamu pod políčkem se objeví nová šablona, klikněte na její název, tzn. klikněte na "Obecná smlouva o subdodávce"
- Objeví se editor podobný MS Word
- Napište do editoru:
Objednávkový list
Dodavatel:
[****DODAVATEL****]
Termín a místo dodání:
[****TERMIN****]
Forma fakturace a splatnosti:
[****FORMA****]
- Klikněte na tlačítko Uložit změny
- Tlačítkem zpět se vraťte na detail subojednávky
- V rozevíracím seznamu šablon objednávek vyberte tu, kterou jste právě vytvořili ("Obecná smlouva o subdodávce")
- Klikněte na tlačítko Vygenerovat objednávku
- Zobrazí se Vám PDF soubor a v něm automaticky vyplněny údaje o subdodávce ([****DODAVATEL****] se nahradil informacemi o dodavateli, [****TERMIN****] termínem dokončení,...)
- Objednávku vytiskněte nebo zašlete dodavateli, po podepsání nahrajte do políčka Smlouvy a související dokumenty
- Vraťte se do editoru šablon a upravte dolaďte znění šablony objednávkového listu
- Doplňte hlavičku
- Doplňte smluvní podmínky objednávky
- Využívejte všechny dostupné zástupné slova, která najdete vypsané pod editorem, např.:
[****LOGO****], [****DODAVATEL****], [****TERMIN****], [****CENABEZDPH****], [****CENABEZDPH-OBJEDNAVKA****], [****CENASDPH****], [****CENASDPH-OBJEDNAVKA****], [****FORMA****], [****TEXT****]
- Případně nám dejte vědět, máme k dispozici hotové šablony, které můžete použít.
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 46.: Integrujte poptávky z webu s informačním systémem
Zpět na všechny články z příručky