Den 58.: Přesnější kategorizace poptávek
Základní třízení poptávek je na probíhající a vyřešené. Můžete si ale sami nastavit vlastní stavy a mezistavy, například "řeší se - zákazník nerozhodnutý" nebo "řeší se - zavolat později".
- Dole na konci stránky najděte odkaz "Nastavení aplikace", klikněte na něj
- Přepněte se do záložky "Nastavení poptávek"
- V sekci "Stavy řešení poptávek" do políčka "Přidat vlastní stav řešení poptávky" napište "zákazník nerozhodnutý" a klikněte na tlačítko "Vytvořit"
- Ještě jednou do políčka "Přidat vlastní stav řešení poptávky" napište "zavolat později" a klikněte na tlačítko "Vytvořit"
- V horním menu klikněte na Zakázky -> Poptávky
- Klikněte na detail některé z poptávek
- Na řádku "Stav řešení" v rozevíracím seznamu vyberte z nabídky například "zákazník nerozhodnutý"
- Klikněte na tlačítko "Uložit změny"
- Vraťte se na přehled všech poptávek kliknutím na tlačítko "Zpět na seznam poptávek" v pravém horním rohu
- Nahoře nad tabulkou v řádku "Filtrovat" vyberte v rozevíracím seznamu "zavolat později"
- Vypíšou se Vám zakázky s tímto stavem řešení
Obchodní zástupce si tak může lépe třídit a filtrovat jednotlivé poptávky.
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 59.: Už žádné neřešené poptávky
Zpět na všechny články z příručky