Den 58.: Přesnější kategorizace poptávek

Základní třízení poptávek je na probíhající a vyřešené. Můžete si ale sami nastavit vlastní stavy a mezistavy, například "řeší se - zákazník nerozhodnutý" nebo "řeší se - zavolat později".

  1. Dole na konci stránky najděte odkaz "Nastavení aplikace", klikněte na něj
  2. Přepněte se do záložky "Nastavení poptávek"
  3. V sekci "Stavy řešení poptávek" do políčka "Přidat vlastní stav řešení poptávky" napište "zákazník nerozhodnutý" a klikněte na tlačítko "Vytvořit"
  4. Ještě jednou do políčka "Přidat vlastní stav řešení poptávky" napište "zavolat později" a klikněte na tlačítko "Vytvořit"
  5. V horním menu klikněte na Zakázky -> Poptávky
  6. Klikněte na detail některé z poptávek
  7. Na řádku "Stav řešení" v rozevíracím seznamu vyberte z nabídky například "zákazník nerozhodnutý"
  8. Klikněte na tlačítko "Uložit změny"
  9. Vraťte se na přehled všech poptávek kliknutím na tlačítko "Zpět na seznam poptávek" v pravém horním rohu
  10. Nahoře nad tabulkou v řádku "Filtrovat" vyberte v rozevíracím seznamu "zavolat později"
  11. Vypíšou se Vám zakázky s tímto stavem řešení

Obchodní zástupce si tak může lépe třídit a filtrovat jednotlivé poptávky.

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 59.: Už žádné neřešené poptávky