Den 31.: Vystavujeme první příjmovou fakturu

  1. Než fakturu vystavíte, je potřeba doplnit informace, které se zobrazí v hlavičce faktury
    1. Dole na stránce klikněte na Nastavení aplikace
    2. Zkontrolujte a doplňte všechny údaje o společnosti (název, ulice, město, IČ, DIČ, jméno a příjmení jednatele)
    3. Do seznamu Vašich bankovních účtů vyplňte na první místo ten účet, který chcete uvést na faktuře
    4. Klikněte na Uložit změny
    5. Přepněte se na záložku Nastavení fakturace
    6. Tam doplňte kontaktní telefon a e-mail
    7. Dále Text do patičky faktury
      TIP: Do textu v patičce uveďte například identifikaci Vaší firmy, konkrétně třeba: IS Fachman, adresa, PSČ město, IČ, DIČ, zapsaná u Krajského soudu v ....
    8. Pokud chcete na faktuře zobrazovat jméno jednatele a nebo informace o stavu uhrazení, změňte nastavení podle potřeby. Nastavení můžete změnit i v budoucnu, pokud si nejste jisti, zatím přeskočte :)
    9. Nahrajte fotku razítka a podpisu, který se na faktuře objeví.
    10. Klikněte na tlačítko Uložit změny
  2. V horním menu klikněte na Fakturace -> Příjmy
  3. Vpravo nahoře klikněte najeďte myší nad tlačítko Vystavit nový doklad
  4. Klikněte na Příjmová faktura
  5. Vyberte způsob platby, odběratele (komu fakturujeme), a projekt (zakázku, ke které příjmy zaevidovat)
  6. Vyplňte variabilní symbol, ten vyplníte pouze poprvé, aby aplikace věděla, jakou číselnou řadu budete používat. Při další faktuře bude variabilní symbol vypočítán automaticky.
  7. Zadejte data vystavení, uskutečnění zdanitelného plnění a splatnosti.
  8. Políčko Text nad položkami je nepovinné, ale je určeno pro text ve smyslu "Fakturujeme Vám práce na zakázce..."
  9. Zadejte položku faktury, její cenu, množství,...
  10. Pokud chcete na faktuře více položek, klikněte na odkaz Přidat položku
  11. Dole můžete upravit zaokrouhlení a nebo přiložit soubory (např. podklady, ze kterých je faktura vypočtena)
  12. Klikněte na tlačítko Vytvořit doklad
  13. V tabulce příjmů Vám přiskočí nový řádek s fakturou, najeďte nad ni myší
  14. Zobrazí se tlačítka, klikněte na PDF
  15. Otevře se vygenerovaná faktura ve formátu PDF, který si můžete uložit nebo stáhnout do počítače.

Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.

Následuje:Den 32.: Vyzkoušejte zasílání příjmových faktur zákazníkům na e-mail