Den 31.: Vystavujeme první příjmovou fakturu
- Než fakturu vystavíte, je potřeba doplnit informace, které se zobrazí v hlavičce faktury
- Dole na stránce klikněte na Nastavení aplikace
- Zkontrolujte a doplňte všechny údaje o společnosti (název, ulice, město, IČ, DIČ, jméno a příjmení jednatele)
- Do seznamu Vašich bankovních účtů vyplňte na první místo ten účet, který chcete uvést na faktuře
- Klikněte na Uložit změny
- Přepněte se na záložku Nastavení fakturace
- Tam doplňte kontaktní telefon a e-mail
- Dále Text do patičky faktury
TIP: Do textu v patičce uveďte například identifikaci Vaší firmy, konkrétně třeba: IS Fachman, adresa, PSČ město, IČ, DIČ, zapsaná u Krajského soudu v ....
- Pokud chcete na faktuře zobrazovat jméno jednatele a nebo informace o stavu uhrazení, změňte nastavení podle potřeby. Nastavení můžete změnit i v budoucnu, pokud si nejste jisti, zatím přeskočte :)
- Nahrajte fotku razítka a podpisu, který se na faktuře objeví.
- Klikněte na tlačítko Uložit změny
- V horním menu klikněte na Fakturace -> Příjmy
- Vpravo nahoře klikněte najeďte myší nad tlačítko Vystavit nový doklad
- Klikněte na Příjmová faktura
- Vyberte způsob platby, odběratele (komu fakturujeme), a projekt (zakázku, ke které příjmy zaevidovat)
- Vyplňte variabilní symbol, ten vyplníte pouze poprvé, aby aplikace věděla, jakou číselnou řadu budete používat. Při další faktuře bude variabilní symbol vypočítán automaticky.
- Zadejte data vystavení, uskutečnění zdanitelného plnění a splatnosti.
- Políčko Text nad položkami je nepovinné, ale je určeno pro text ve smyslu "Fakturujeme Vám práce na zakázce..."
- Zadejte položku faktury, její cenu, množství,...
- Pokud chcete na faktuře více položek, klikněte na odkaz Přidat položku
- Dole můžete upravit zaokrouhlení a nebo přiložit soubory (např. podklady, ze kterých je faktura vypočtena)
- Klikněte na tlačítko Vytvořit doklad
- V tabulce příjmů Vám přiskočí nový řádek s fakturou, najeďte nad ni myší
- Zobrazí se tlačítka, klikněte na PDF
- Otevře se vygenerovaná faktura ve formátu PDF, který si můžete uložit nebo stáhnout do počítače.
Nepovedlo se? Narazili jste na problém? Není postup jasný?
Kontaktujte uživatelskou podporu na info@isfachman.cz, pomůžeme Vám.
Následuje:Den 32.: Vyzkoušejte zasílání příjmových faktur zákazníkům na e-mail
Zpět na všechny články z příručky